Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Плахтянська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04362415) був реорганізований і увійшов до складу Макарівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

Новини з пенсійного

Автоматичне призначення пенсій

Пенсійним фондом України у червні 2020 року розпочато впровадження нової системи «Автоматичне призначення пенсій». Особливістю новації є те, що особам, які скористуються нею, пенсію буде призначено без особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду на підставі поданих документів через портал електронних послуг (https://portal.pfu.gov.ua).

            В особистому кабінеті застрахованої особи на порталі оновлено блок Комунікації з ПФУ та додано можливість подання «Анкети-заяви для автопризначення пенсії», що працює наразі у тестовому режимі. При переході на зазначену вкладку надається доступна інструкція по заповненню анкети-заяви.

            Деякі поля анкети заповнюються автоматично за даними особи наявними на порталі, деяку інформацію необхідно додати в ручному режимі. Коли анкета сформована, до неї необхідно долучити файли сканованих документів, що підтверджують набутий трудовий стаж та які ідентифікують особу, а саме: паспорт громадянина України, реєстраційну картку платника податків, документи про навчання, трудову книжку, військовий квиток, тощо. Файли документів необхідно підкріпити у відповідному розділі, кожний розділ містить перелік необхідних документів (скан-копії повинні бути кольорові).

            Підтвердженням того, що людина виявила бажання подати документи для призначення пенсії в автоматичному режимі, є згода на обробку персональних даних, яка надається перед відправкою документів у обробку. Після чого можна натиснути кнопку “Відправити до ПФУ”. Документи на призначення пенсії, подані через особистий кабінет на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, засвідчується кваліфікованим електронним підписом або системою GOV ID.

            Оскільки система передбачає зворотній зв’язок, то результати опрацювання заяви можна побачити у вкладці «Мої повідомлення».

            Документи, які надаються разом з анкетою-заявою для автопризначення пенсії, буде оцифровано та атрибутовано спеціалістами Фонду. На їх підставі буде сформовано електронну пенсійну справу, складові якої стануть доступні особам, які набули статусу пенсіонерів, для перегляду на порталі у розділі «Моя пенсія».

            Процес оцифрування та атрибутування документів, таких як трудова книжка чи інших документів про стаж, можна спростити, якщо подати їх заздалегідь, а саме надіславши для опрацювання скановані копії документів за допомогою сервісу «Надання скан-копії трудової книжки». Зробити це можна незалежно від часу виходу на пенсію, послуга доступна для всіх користувачів, які авторизувалися із кваліфікованим електронним підписом.

            Веб-портал Пенсійного фонду України постійно оновлюється та розширює перелік послуг, які надаються в електронному вигляді, що робить систему призначення пенсії більш відкритою та доступною для кола осіб, сучасних та активних, які саме зараз набувають пенсійного віку або право на призначення пенсії.

 

ВЕБПОРТАЛ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

WPCQ2166 300x208 - ВЕБПОРТАЛ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУОдне з головних завдань у сфері пенсійного забезпечення – це максимальне спрощення процедур одержання послуг і як частина цього напряму – можливість одержати послугу дистанційно, за допомогою електронних сервісів. Сьогодні Пенсійний фонд України пропонує громадянам сучасні онлайн сервіси, що дозволяють застрахованим особам, а також пенсіонерам постійно бути в курсі новацій у сфері пенсійного забезпечення, контролювати свої особисті дані, замовляти й отримувати довідки тощо.

Щоб скористатися всіма можливостями сервісу, необхідно увійти до вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою ключа кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП).

Для цього перейдіть за посиланням https://portal.pfu.gov.ua/та натисніть “Вхід”.

У вікні “Увійти до системи” вкажіть наступні дані:

➣ у полі “Оберіть АЦСК” – вибрати акредитований центр сертифікації ключів із запропонованого переліку, в якому замовлявся ключ КЕП;

➣ у наступному полі оберіть файл ключа КЕП – вкажіть місце його зберігання;

➣ введіть пароль до ключа КЕП.

Портал електронних послуг Пенсійного фонду України  дозволяє суттєво зекономити час. Це особливо актуально зараз, коли ще існує високий ризик захворювання на COVID-19 і карантинні обмеження продовжуються.

На вебпорталі електронних послуг Фонду є можливість:

✔отримати довідки із підтверджуючим QR-кодом про розмір пенсій, страховий стаж, заробітну плату й сплачені внески;

✔подати заяву на призначення пенсій за принципом “одне відвідування”, що передбачає подання документів для призначення пенсій виключно в електронному вигляді;

✔подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб (наприклад, дані паспорту, адреси проживання);

✔подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію);

✔активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Нагадаємо, що громадяни на цей час мають можливість доступу до Е – сервісів Пенсійного фонду у зручному форматі зі смартфонів та планшетів.

 Залишайтесь вдома! Не ризикуйте своїм здоров’ям та життям!

ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА НА ВЕБПОРТАЛІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

Пенсійним фондом України проводиться робота щодо запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі.

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) працює дистанційний онлайнсервіс — “Електронна трудова книжка” та створено функцію “Надання скан-копій трудової книжки”.

 ВІДСКАНОВАНА ТРУДОВА КНИЖКА МОЖЕ БУТИ ПОДАНА:

-застрахованою особою через персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду;

-роботодавцем через кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду, з обов’язковою згодою особи на обробку персональних даних.

 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО СКАН-КОПІЙ:

  1. Скан-копія повинна бути кольорова;
  2. Необхідно робити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку;
  3. Скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа (назва документа, серійний номер, дата видачі, печатки, підписи, ПІБ власника) та безпосередньо самі записи (рекомендована роздільна здатність при скануванні —300 dpi);
  4. Формат зображення має бути .jpg або .pdf;
  5. Розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.

 

ТАКОЖ ДОВОДИМО ДО ВІДОМА, ЩО ПАПЕРОВА ТРУДОВА КНИЖКА ПОВИННА БУТИ ОФОРМЛЕНА ВІДПОВІДНО ВИМОГАМ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВЕДЕННЯ ТРУДОВИХ КНИЖОК ПРАЦІВНИКІВ ВІД 29.07.1993 №58.

 

ФОРМУВАННЯ ТА ПОДАЧА СКАН-КОПІЙ ТРУДОВОЇ КНИЖКИ

ЧЕРЕЗ ВЕБПОРТАЛ

Користувачу, що зареєструвався на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надається можливість сформувати звернення на  подачу скан-копій трудової книжки, підписати його ЕЦП та надіслати його до підсистеми ІКІС ПФУ «Звернення».

Для цього призначено пункт особистого кабінету користувача з блоку «Комунікації з ПФУ» – «Надання скан-копій трудової книжки».

При вході користувачу надається інформаційне повідомлення щодо підготовки скан-копій трудової книжки до початку формування звернення (Мал.1). Для продовження роботи при значено кнопку «Продовжити». Для повернення до основної сторінки особистого кабінету користувача Веб-портал – кнопку «Повернутися».

13072020 1 - ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА НА ВЕБПОРТАЛІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

 

Для заповнення та подачі до ПФУ скан-копій трудової книжки користувачу надається екранна форма звернення (Мал.2 та Мал.3) з полями:

  • ЄДРПОУ страхувальника – автоматичне заповнення за даними страхувальника без права редагування; відображається лише з особистого кабінету страхувальника при введенні даних на робітників страхувальника; є обов’язковим для заповнення;
  • назва страхувальника – автоматичне заповнення за даними страхувальника без права редагування; відображається лише з особистого кабінету страхувальника при введенні даних на робітників страхувальника; є обов’язковим для заповнення;
  • РНОКПП особи:
    • автоматичне заповнення РНОКПП застрахованої особи з РЗО при створенні звернення застрахованою особою на себе; не надається на редагування; є обов’язковим для заповнення;
    • ручне введення РНОКПП робітника (10 цифр) при створенні звернення страхувальником на свого робітника; є обов’язковим для заповнення;
  • прізвище:
    • автоматичне заповнення прізвище особи з РЗО при створенні звернення застрахованою особою на себе; не надається на редагування; є обов’язковим для заповнення;
    • ручне введення прізвища робітника (10 цифр) при створенні звернення страхувальником на свого робітника; є обов’язковим для заповнення;
  • ім’я:
    • автоматичне заповнення імені особи з РЗО при створенні звернення застрахованою особою на себе; не надається на редагування; є обов’язковим для заповнення;
    • ручне введення імені робітника при створенні звернення страхувальником на свого робітника; є обов’язковим для заповнення;
  • по батькові:
    • автоматичне заповнення по батькові особи з РЗО при створенні звернення застрахованою особою на себе; не надається на редагування; не є обов’язковим для заповнення;
    • ручне введення по батькові робітника при створенні звернення страхувальником на свого робітника; є обов’язковим для заповнення;
  • скан-копії документів – для прикріплення скан-копії призначено кнопку «Додати файл», по якій необхідно обрати тип файлу за допомогою випадаючого списку та прикріпити скан-копію документу.

Для прикріплення надаються такі типи документів:

  • трудова книжка або документи про стаж – є обов’язковими для прикріплення;
  • дозвіл на обробку персональних даних – надається для прикріплення лише при подачі звернення страхувальником та є обов’язковим для такого випадку.
  • я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних – встановлення мітки чек-боксу лише при подачі звернення застрахованою особою; за замовчанням не заповнено; обов’язково повинно бути встановлено для збереження звернення.

Кнопка «Відправити до ПФУ» – призначена для підпису та відправки звернення до ПФУ. Надається лише після заповнення всіх необхідних даних звернення. При цьому виконується контроль наявності даних КЕП особи (зчитаних при аутентифікації на Веб-портал) – якщо дані є, вони беруться для підпису; якщо дані втрачено (в процесі роботи Веб-порталу користувач перечитував сторінки), користувачу надається інтерфейс введення даних КЕП. 

Після коректного відправлення до ПФУ користувачу надається повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ. Результат обробки звернення можна переглянути в пункті особистого кабінету ‘Мої звернення’».

 

Пенсійний фонд України – за легалізацію заробітної плати

images - Пенсійний фонд України - за легалізацію заробітної плати

     Належний захист трудових прав працівників, детінізація заробітної плати та легалізація трудових відносин — ось одні з пріоритетних стратегічних напрямів розвитку держави.

    Незважаючи на роз’яснення в пресі та вимоги діючого законодавства, оформлення найманих працівників неналежним чином чи взагалі відсутність оформлення залишається серйозною проблемою суспільства.

     Треба усвідомлювати той факт, що коли роботодавець з якихось причин не звітує або не сплачує внески на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за своїх найманих працівників, то відповідні періоди роботи не зараховуються до страхового стажу працівника, тобто не впливатимуть на майбутню пенсію.

    Ще одна ознака прихованої зайнятості – коли оформлюють працівників погодинно, проставляючи у табелі робочого часу 2 або 4 години, тоді як насправді вони працюють по 8 годин на день. У звітності, відповідно, відображаючи зарплатню за 2 або 4 години, виплачують решту грошей у “конверті”.

    Деякі роботодавці намагаються не укладати трудові угоди з працівниками  задля того, щоб мінімізувати власні витрати та отримати максимально можливий  прибуток.

    А працівник, тим часом, отримує заробітну плату в “конверті” і офіційно вважається непрацюючим. Йому не зараховується страховий стаж, а відповідно:

– він не матиме права на пенсію;

– він позбавляється прав на відпустку, оплату лікарняних та допомогу по безробіттю, права відпочивати у вихідні та святкові дні, на охорону праці та соціальне страхування.

    До того ж, він може бути звільнений у будь-який момент, без попередження та виплати обіцяної винагороди за працю.

    Звертаємо вашу увагу, що Пенсійний фонд у Реєстрі застрахованих осіб здійснює облік нарахованої заробітної плати персонально, по кожному працівнику чи підприємцю, а також веде облік періодів роботи за які сплачено страхові внески. Саме від цих показників залежить розмір майбутньої пенсії.

    Слід зауважити, що страхові внески на пенсійне страхування входять до складу єдиного соціального внеску. Тому від своєчасного та якісного звітування до органів Державної податкової служби та повноти сплати єдиного внеску залежить інформація, яка міститься в реєстрі застрахованих осіб.

    Кожен працівник має можливість самостійно контролювати нарахування йому заробітної плати та щомісячно власноруч перевіряти тривалість страхового стажу у особистому кабінеті, зареєструвавшись на веб-порталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

 

Завантажуйте мобільний застосунок «Пенсійний фонд» і отримуйте інформацію зі свого смартфона

dodatok 300x250 - Завантажуйте мобільний застосунок «Пенсійний фонд» і отримуйте інформацію зі свого смартфонаУ період дії обмежувальних заходів в рамках оголошеного карантину ми продовжуємо надавати необхідні послуги та інформацію у дистанційному форматі за допомогою відео- та телефонного зв`язку,  через електронну пошту.

Нагадуємо про ще один зручний спосіб отримання інформації з пенсійного забезпечення через мобільний додаток «Пенсійний фонд», який відкриває доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду у зручному форматі мобільних пристроїв.

За допомогою мобільного застосунку ви отримуєте доступ до:

  • персональних даних з Реєстру застрахованих осіб про суми нарахованої зарплати, сплачених внесків та тривалість зарахованого страхового стажу;
  • електронного реєстру листків непрацездатності;
  • відомостей з електронної пенсійної справи, якщо вже вийшли на пенсію.

Через мобільний застосунок ви можете:

  • подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, за принципом “одного відвідування”, який передбачає подання документів в електронному вигляді зі зверненням до сервісного центру тільки за отриманням пенсійного посвідчення;
  • подати запит для внесення змін до пенсійної справи;
  • оперативно дізнатися про стан опрацювання ваших звернень;
  • замовити та отримати в електронному вигляді потрібні довідки (ОК-5, ОК-7 тощо) з підтвердженням QR-кодом;
  • отримати та завантажити до мобільного пристрою електронні документи з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • переглянути та за потреби уточнити дані про трудову діяльність у розділі «Електронна трудова книжка»;
  • здійснити орієнтовний розрахунок майбутньої пенсії за допомогою «Пенсійного калькулятора»

та отримати багато інших послуг з пенсійного забезпечення.

Доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України через мобільний застосунок здійснюється з використанням ключа кваліфікованого електронного підпису або попередньої реєстрації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

 

«Пенсійний калькулятор» – перевір розмір майбутніх виплат, не виходячи з дому!

Novyj rysunok 2 300x213 - «Пенсійний калькулятор» - перевір розмір майбутніх виплат, не виходячи з дому!Отримати весь спектр пенсійних послуг – від інформаційних до призначення пенсії можна безпосередньо, у себе вдома та у зручний час, лише зареєструвавшись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/.

В особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі Пенсійного фонду функціонує послуга із автоматичного розрахунку прогнозованого розміру пенсій «Пенсійний калькулятор», який надає можливість введення даних для розрахунку прогнозованого розміру пенсії за віком та загального стажу.

Сервіс «Пенсійний калькулятор» відображається в центрі екранної форми особистого кабінету застрахованої особи. Покроковий опис дій для розрахунку пенсії висвітлено в правому верхньому кутку меню – кнопка «Інструкція».

Звертаємо увагу, автоматично завантажуються дані для обчислення страхового стажу і заробітної плати, які наявні в Реєстрі застрахованих осіб, та надається можливість ручного внесення даних про періоди роботи із трудової книжки та інших документів про стаж, а також заробітної плати до 2004 року для подальшого їх використання при розрахунку орієнтованого розміру пенсії та стажу в перспективі.

Програма автоматично підсумує періоди трудової діяльності та визначить загальний страховий (трудовий) стаж із точністю до одного дня. Аналогічно до того, як це робиться під час призначення пенсій в органах Пенсійного фонду.

Після розрахунку пенсії користувачу надається сума розрахованої пенсії та протокол розрахунку на дату звернення.

Щоб відчути переваги нових Е-сервісів достатньо стати користувачем вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua) та почати отримувати онлайн-послуги в будь-який час та будь-де.

При виникненні питань щодо використання дистанційних сервісів, спеціаліти  будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) радо допоможуть зареєструватися на Веб-порталі електронних послуг, нададуть детальні роз’яснення як в телефонному режимі так і безпосередньо при особистому зверненні.

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування

Vlada.online - розробка офіційних сайтів органів державної влади і органів місцевого самоврядування


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *